Due to the moving of our warehouse, several of our customer’s orders have been delayed. We want to inform you that we are working to solve this issue and deliver all orders as soon as possible.

JÄSENYYS,SALASANA UUTISKIRJEET JNE.

VIHJAA YSTÄVÄLLE

OSTAMINEN JA MASKAMINEN

SINUN TILAUS

TOIMITUS

PALAUTUS JA VALITUS


Mitä tarkoittaa olla jäsen Campadrella?

Jäsennä olette liittynyt Pohjoismaiden isoimpaan jäsenpohjainen shoppailukokemus. Täällä saatte ainutlaatuisia kampanjoida jossa on suosittuja tuotemerkkejä. Campadre.fi:lle tulee joka päivä uusia kampanjoida ja voitte saada uutiskirjeitä joka päivä teidän s-postiin. Mutta kiirehdi koska kampanjat on ajanrajattuja ja ensimmäiset ostajat saa tuotteet.

Onko se ilmaista olla jäsen?

Se on ilmaista, niin vihjaa mielellään ystävillesi myös!

Liitynkö minä johonkin jäsennyksen kautta?

Kyllä, liityt seuramaan Campadren Asiakasolosuhteita.

Asun Suomessa mutta sivu muuttaa kieltä. Miten vaihdan?

Kun rekisteröit s-postisi niin se pitää tehdä sinun kotimaan sivun kautta – Suomalaisille tämä on Campadre.fi. Jos jotain on mennyt väärin poista ensin teidän jäsenyys paina linkkiä Omat tietoni. Mene sitten Campadre.fi:lle ja rekisteröidy uudelleen.

Voinko lopettaa jäsennyksen?

Tietysti voitte poistua sivulta, seuraa vain näitä ohjeita.
1. Paina sivua Omat sivuni
2. Paina Omat tietoni
3. Paina ruksi ruutuun jossa lukee Ota käyttäjäni pois
4. Paina nappia Tallenna muutos

En halua uutiskirjeitä enää. Miten teen?

Voitte poistua uutiskirjerekisteristä tai vaihtaa kuinka usein saatte uutiskirjeitä sivulla Omat sivuni.

Miksi minä en saa uutiskirjeitä?

Joskus meidän uutiskirjeet joutuu roskapostiin. Tämä voi riippua asetuksista joka on s-postillasi. Suosittelemme että laitatte medlem@campadre.com teidän osoitekirjaan niin uutiskirjeet tulee perille helpommin. Jos ette saa uutiskireitä tämän jälkeen ota yhteyttä meidän Asiakaspalveuun

niin he auttaa teitä.
Olen unohduttanut salasanani – mitä teen?

Paina lenkkiä unohtanut salasanan kirjasudessa. Saatte silloin uuden salasanan automaatisesti teidän rekisteröityyn s-postiin.

Voinko vaihtaa salasana?

Kun olette kirjauinutut sivulle, paina linkkiä Omat tietoni jonka löydätte sivulla Omat sivuni. Ruudussa sivun alapuolella voitte vaihtaa salasanasi. Kirjoita uusi salasanasi ruudussa ”Uusi salasana” ja ruudussa ”Vahvista uusi salasana” . Paina sitten nappula ”Tallenna muutos” . Voitte käyttää pieniä ja suuria kirjaimia ja myös numerot 0-9 salasanassasi.

Olen tilannut uuden salasanan mutta en ole saanut uuta s-postiini?

Se voi kestää pari minuuttia kunnes uusi salasana tulee s-postiisi. Jos olette juuri tilannut uuden salasanan, niin suosittelemme että odotatte vähän aikaa ennen kun yritätte tilaa salasanaa uudelleen. Joskus salasana voi mennä roskapostiin. Tämä riippuu asetuksista teidän s-postissa. Tarvitsetteko lisää apua niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun.

Mitä Campadre tekee minun tiedoilla?

Kaikki henkilökohtaiset tiedot jotka sinulla on rekisteröity Campadre Scandinavia AB:llä hoidetaan Henkilötietolakin (PUL) mukaan. Voitte lukee lisää sivulla Henkilötietoja ja Keksit.

Miten Vihjaa ystävälle toimii?

Voitte vihjaa ystäville Campadresta. Ei ole väliä jos vihjaat yhdelle tai tuhannelle niin saat 20.00 EUR jokaisesta uudesta jäseneineestä joka tekee heidän ensimmäisen tilauksen Campadrella. Voitte lähettää kuinka vihjausta te haluatte. Paina vain sivua Vihje ystävälle ja täyttä tiedot.

Jos teidän ystävä ei ole vielä rekisteröity sivulla voitte helposti muistuttaa heitä painamalla muistutus sivulla Omat sivuni.

Miten tiedän jos olen tienannut jotain?

Voitte helposti nähdä teidän tienattu bonus jos menette sivulle Oma saldoni. Siellä voitte nähdä mitkä ystävät jotka on ryhtynyt jäsenyyteen teidän vihjauksella. Jos ystäväsi ei ole jäsen vielä niin voitte helposti lähettää muistutuksen heille painamalla muistuta. Kun ystävä joka on rekisteröity on tehnyt heidän ensimmäisen tilauksen niin voitte nähdä X:n ruudussa tehnyt ostoksia ja 20.00 EUR on automaattisesti laitettu sinun Campadretillille.

Miten voin ostaa tienatuilla rahoilla?

Teidän tienattu bonus laitettaan automaattisesti osa maksuna kun teette tilauksen. Kun olette laittanut tuotteen ostoskoriin, niin voitte ostoskorissa nähdä että bonussumma on poistettu kustannuksista. Muista että teidän tienattu bonus on voimassa 6 kuukautta.

Saanko bonusta jos lähetän vihjeen ystävälle joka on jo jäsen?

Ei, ette voi saada bonusta ystävästä joka on tai on ollut jäsen aikaisemmin.

Olen tehnyt vihjauksen ystävälle joka on jo tehnyt tilauksen, mutta en ole saanut 20.00 EUR Campadretillileni.

Että saisitte 20.00 EUR teidän ystävä pitää tehdä hänen ensimmäisen ostoksen. Teidän ystävä pitää rekisteröityä linkin kautta joka oli s-postissa, muuten tämä ei rekisteröidy sivulle ja ette saa bonusta vihjauksesta. Joskus voi olla kova paine sivulla ja teidän vihjaus voi kestää ennen kun se pääse perille. Suosittelemme tässä vaiheessa että lähetätte teidän ystävälle teidän oman linkin jonka löydätte sivulla Vihjaus ystävälle.

Teidän ystävä pitää rekisteröityä linkin kautta joka oli s-postissa, muuten tämä ei rekisteröidy sivulle ja ette saa bonusta vihjauksesta.

Onko tuotteet aitoa näin halvalla?

Campadren tuotteissa on takuu autuus ja laadusta koska teemme töitä suoraan tuotemerkkiin omalla toimittajan tai heidän virrallisella edustajien kanssa.

Miten tuotteet voi olla niin halvalla?

Meillä on hyvä sopimus tuotemerkki-toimittajien kanssa kun meidän kampanjat on ajanrajoitettu. Meillä on myös pienet maksut koska meillä ei ole kalliita vuokria varastoa tai kauppaa varten. Tuotteet ovat aina aitoa tuotemerkkiä.

Miksi kampanjat on ajanrajoitettu?

Kun ajanrajoittamme kampanjat niin voimme saada paremman hinnan. Ajanrajoitus tarkoittaa että voimme tarjoa kampanjoja tuotemerkeistä jotka ei tavallisesti ei alenna hintoja. Kun kampanja on loppunut tai kun tuotteet on loppunut saldosta niin emme voida tarjoa tuotteita.

Voiko tuotteet olla loppu?

Kyllä, tuotteet voi olla loppu. Meillä on aina määrärajoitus tuotteissa. Ne jotka on ensimmäisenä mene kampanjalle, niillä on paras mahdollisuus saada parhaat tulokset. Meillä on saldoasetus joka ilmoittaa kun tuote on loppu ja silloin tämä rekisteröityy myös sivulle.

Onko hintaan laskettu arvon lisävero?

Kyllä, seuramme EU:n etäisyys myymälä sääntöjä.

Onko joku ikäraja että ostaa Campadrelta?

Pitää olla vähintään 18 vuottaa että saada tehdä tilaus Campadrella tai olla holhoojan lupa.

Millä tavoilla voin maksaa?

Voitte maksaa luottokortilla tai laskulla. Käytämme Qliro kortinmaksupalvelua ja laskutuspalvelua. Voitte myös saada erälaskun Qlirolla, ota Qliro yhteyttä jos toivotte tehdä tämän.

Miten ostan laskulla?

Kun ostatte laskulla, niin Qliro tutkii teidän luottomahdollisuuksen. Tästä syystä on tärkeää että teidän rekisteröidyt tiedot täsmää, muuten voi olla että tilaus ei mene läpi. Kun valitsette laskun niin tähän tulee laskutusmaksu.

Mitä kuljetus maksaa?

Kuljetus maksaa 3 EUR. Yli 100 EUR tilaukset ilman toimitusmaksua. Palautuskuljetus maksaa 7.95 EUR.

Tuote häipyi ostoskoristani kun olin valmistavassa tilausta.

Kampanjassa olevat tuotteet on määrärajoitettu ja joskus voi olla hyvin suosittuja. Koska tuotteet eivät ole varattu kunnes ostos on mennyt läpi niin voi olla että joku muu kerkiää ostaa tuotteen.

Unohdin alennuskoodin, voitteko laittaa tämän tilaukseen?

Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta laitta alennuskoodia tilaukseen kun tilaus on valmis, voitte tietysti käyttää alennuskoodia seuraavassa ostoksessa jos se on vielä voimassa.

Milloin teillä tulee olemaan kampanja jossa on minun suosikki merkki?

Olemme aina kiitollisia jos otatte Asiakaspalveluun yhteyttä kun teillä on toivomuksia niin he voi lähettää toivomukset eteenpäin ostajille. Lähetä s-postin kautta viestin

Miten tiedän että on turvallista ostaa kortilla teillä?

Campadre voi lupaa turvallisen oston Qliro kautta. Campadrella ei ole ikinään mahdollisuutta nähdä teidän korttinumeroa.

En ole saanut tilausvahvistusta

Joskus voi kestää pari minuuttia ennen kun tilausvahvistus kerkeä tulla s-postiin. Jos olette epävarma jos tilaus on mennyt läpi niin voit aina mennä sivulle Omat tilaukseni.

Jos haluat uuden tilausvahvistuksen ota Asiakaspalveluun yhteyttä niin he voi lähettää uuden sinulle.

Voinko vaihtaa kokoa tai väriä tuotteissa?

Valitettavasti ei voi tehdä muutoksia tilaukseen kun kampanja on loppunut, mutta jos kampanja on vielä voimassa ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko poistaa tuotteen tai tilaukseni?

Voit perua tuotteita niin kauan kuin tilauksesi status on käsittelyssä tai maksettu. Sen sijaan et voi perua tuotteita, jos tuotteet on jo lähetetty tai varaston keräilylista on tulostettu. Jos haluat perua tuotteen tai tilauksen ole yhteydessä Campadren asiakaspalveluun joko puhelimitse tai sähköpostitse. Muista, että sähköpostin käsittelyaika voi nousta 48 tuntiin arkisin. Jos tulet katumapäälle sen jälkeen kun mahdollisuutesi perua tuote/tuotteet on mennyt umpeen, voit aina käyttää palautusoikeuttasi kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Voiko vaihtaa noutopistettä tai noudattaja tilaukselleni? ?

Jos tilauksesi on käsittelyssä tai maksettu voit edelleen muuttaa tilaustasi. Jos tilauksesi on jo matkalla tai varaston keräilylista on jo tulostettu et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi sen jälkeen kun olet vastaanottanut pakettisi.

Sain ilmoituksen että tilaus on tullut perille, mutta en valitettavasti voi hakea tilausta, voiko pidentää noutoaikaa postipaikalla?

Valitettavasti emme voida pidentää aikaa mutta noutoaika PostNordin palveluksilla on 14 päivää.

Kuinka pitkät on Campadren toimitusajat?

Logistiikkaosasto laskee toimitusajat suunnilleen. Laskettu toimitusaika on se päivä joka tuotteet on laskettu olevan perillä noutopisteellä. Tuotteet lähetetään kaikki samassa paketissa. Kun tilaatte eri kampanjoista niin viimeinen toimituspäivä on laskettu toimituspäivä koko tilaukselle. Tavallisesti toimitusaika on 10 -14 päivää kampanjan päättymisen jälkeen. Tämän jälkeen PostNord toimittaa tuotteet 3-6 päivän sisällä, mutta voi olla että joskus voi kestää pari päivää enemmän.

Tuleeko paketti postilaatikolle vai pitääkö minun hakea se?

Tilaukset lähetetään lähimpään MyPack –noutopisteelle. Saatte ilmoituksen tekstiviestin kautta kun voitte noudattaa paketin.

Mitä tapahtuu jos en hae pakettia?

Jos ette hae pakettia 14 päivän sisällä niin paketti lähtee noudattamana palautuksena. Tämä ei lasketa palautusoikeuteen ja otamme 25.00 EUR lisää kustannuksista. Nämä 25.00 EUR kattaa kustannukset jotka tulee lisää toimituksesta ja käsittellystä. Tästä syystä on tärkeää että teidän tiedot täsmää niin ettei paketti tulee noudattamana palautuksena tästä syystä.

Mitä teen jos tuote on virheellinen tai puuttuu kun avaan pakettini?

Jos paketissa on huomattavasti virhe joka on voinut pilaa tuotteen laatua kun olette noutamassa pakettia, niin suosittelemme että ette hyväksy pakettia. Tee mielummin valitus noutopisteellä ja pyydä heitä lähettämään paketti takaisin Campadrelle. Muista kirjoittaa valitussyy näkyvästi ja ilmoittaa Campadre asiakaspalvelulle. Jos sattuvaisesti saisitte virheellisen tuotteen tai tuotteen joka ei täsmää tilauksen kanssa ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluun kanssa s-postin kautta, viimeistään 2 kuukauta sen jälkeen kun olette saanut tuotteen. Jos ilmoitus virheestä tehdään tämän jälkeen niin Campadre ei voi olla vastuulla virheestä.

Jos haluan tehdä palautuksen, miten minä teen?

  1. Voitte palauttaa tuotteen palautussetelillä joka tuli paketissa tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluun niin he lähettää uuden setelin.
  2. Kirjoitta teidän syy palautuksen ja tuotenumeron tuotteesta jonka haluatte palauttaa (mieluiten ruotsiksi tai englanniksi) .
  3. Teippaa se osa setelistä jossa on viivakoodi paketin ulkopuolelle jossa tilaus tuli (ei tuotepakkauksen päälle).
  4. Jätä paketti samalle toimituspaikalle josta haitte paketin.
  5. Jos kaikki on mennyt oikein, niin saatte kuitin palautuksesta.
Huomio! Palautuksessa se on asiakkaan vastuus että lasku ei mene umpeen. Muista laajentaa eräpäivää. Ota yhteyttä Campadren tai Qliron asiakaspalveluun

Palautusseteli toimii postimerkkinä ja osoitteena. Palautussetelillä voimme seurata palautuksen Postin kotisivulla. Valituspalautuksessa palautuksesta tulee ilmainen jos käytätte palautusseteliä.

Palautus kestää tavallisesti 7- 14 kunnes palautus on rekisteröity ja käsitelty. Kun palautus on rekisteröity niin teemme rahapalautuksen tai poistamme tuotteen/tuotteet laskusta. Tämän jälkeen asiakas saa ilmoituksen s-postiin että palautus on nyt valmistettu. Asiakas saa tässä vaiheessa rekisteröityyn sähköpostiin viestin joka vahvistaa että asia on hoidettu.

(Houm! Palautusoikeus ei liity alusvaatteisiin, uimavaatteisiin, hygieniatuotteisiin eikä suljetuin tuotteen.)

Campadrella ei ole mahdollisuutta hakea pakettia joka on lähetetty postiennakkolla, DHL tai Schenkerin toimituksella.

Lisää tietoja on sivulla Palautukset ja valitukset.