Ehdot

Yleistä

Ehdot ovat käännöksiä ruotsinkielisistä ehdoista. Mikäli käännös poikkeaa alkuperäisestä, ruotsinkieliset ehdot pätevät.

Nämä ehdot koskevat ostoksia sivuilla Campadre.fi, joita ylläpitää Campadre Scandinavia AB (556795-7245), St Göransgatan 63, 112 38 Tukholma, Ruotsi. Campadre noudattaa “Konsumentköplagen”-kuluttajasuojalaissa säädettyjä ja “Svensk Distanshandel”-etämyyntijärjestön laatimia kuluttajasuojasäännöksiä ja suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla Campadrelta hyväksyt ehtomme.

Campadre pidättää oikeuden tavarantoimittajien valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin.

Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV. Campadre pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä.

Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin vastaisivat todellisia tuotteita. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano kaikilla näyttöasetuksilla on todenmukainen.

Jos tilauksesi on käsittelyssä tai maksettu voit edelleen muuttaa tilaustasi. Jos tilauksesi on jo matkalla tai varaston keräilylista on jo tulostettu et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi sen jälkeen kun olet vastaanottanut pakettisi.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, tavarantoimittajien hinta- tai varastomuutoksiin, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä force majeure-tilanteisiin.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, tavarantoimittajien hinta- tai varastomuutoksiin, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä force majeure-tilanteisiin.

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajasi hyväksynnän tilataksesi Campadrelta.

Campadre on saanut Trygg E-handel-sertifikaatin (Turvallinen verkkokauppa). Trygg E-handelin suuntaviivat verkkokaupan toiminnalle ovat laadittu monen ruotsalaisen kuluttajajärjestön toimesta. Svensk Distanshandel/Trygg E-handel-etämyyntijärjestön tavoite on tiedottaa alasta sekä taata kuluttajaystävällinen ja turvallinen verkkokauppa.

Campadre pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille.

Campadre pidättää oikeuden perua tilaus, mikäli tilaaja on ilmoittanut virheellisiä henkilötietoja.

Campadre ei ole vastuussa viivästyksistä tai velvoitteidemme suorittamatta jättämisestä mikäli syyt näihin eivät ole meidän hallinnassamme. Tämä varaus ei vaikuta kuluttajan lakisääteisiin oikeuksiin.

Maksut

Toimitusehdot

Käytämme Postenin kirje- tai pakettitoimitusta.

Pienemmät tilaukset toimitetaan kirjetoimituksena, pääasiallisesti kotiin postilaatikkoosi. Mikäli kirje ei mahdu postilaatikosta, kirje toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Saat ilmoituksen sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa. Tarvitset noutoilmoituksen sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi kirjeesi. Ellet ole noutanut toimitusta 7 päivän kuluessa, saat muistutuksen sähköpostitse.

Suuremmat toimitukset lähetetään paketteina noutopisteisiin. Kun pakettisi on saapunut noutopisteeseen, saat noutoilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestitse. Siksi on tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi oikein. Tarvitset noutoilmoituksen (tai lähetystunnuksen) sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi pakettisi. Ellet ole noutanut toimitusta 7 päivän kuluessa, saat muistutuksen sähköpostitse.

Kun olet tehnyt tilauksen sivuilla Campadre.fi, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen millä olet rekisteröitynyt. Tilausvahvistus on alustava eikä kuitti, ellei tilaamasi tuote ole saatavissa otamme sinuun yhteyttä. Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat virheen tilausvahvistuksessa, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun.

Kun toimitus on lähetetty varastoltamme, saat pakettisi lähetystunnuksen sisältävän toimitusvahvistuksen sähköpostitse. Voit jäljittää pakettisi lähetystunnuksen avulla sivuilla Posten.se. Mikäli tilauksesi toimitetaan kirjeenä, jäljittämismahdollisuudet ovat rajalliset.

Asiakkaan vastuulla on ottaa Campadreen yhteyttä, ellet ole saanut noutoilmoitusta tekstiviestitse tai sähköpostitse Postenilta.

Jos jo pakettia noutaessasi huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut, älä vastaanota tilausta. Pyydä virkailijaa merkitsemään pakettiin, että paketti on vahingoittunut toimituksessa ja palauttamaan paketti Campadrelle. Ilmoita sen jälkeen vahingosta asiakaspalveluun ja käsittelemme toimituksesi heti sen saavuttua meille.

Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa pakettisi noutopisteestä. Ellet nouda pakettiasi 14 päivän sisällä, toimitus palautetaan varastolle. Noutamattomasta paketista veloitamme 25 € käsittelykulun 14 päivän maksuajalla. Käsittelymaksu kattaa toimituksemme, palvelumaksumme sekä käsittelymaksumme. Siksi on erityisen tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi sekä osoitteesi oikein eikä toimitusta palauteta virheellisten tietojen vuoksi. Jos muutat mielesi etkä enää halua tilaamasi tuotteet, sinun on kuitenkin noudettava pakettisi ja palautettava se tavallisen palautuksen tapaan. Ellei pakettia noudeta, käsitellään se automaattisesti noutamattomana lähetyksenä josta veloitamme 25 €.

Maksuehdot

Qliro tekee verkossa ostamisen helpoksi, joustavaksi ja turvalliseksi. Voit valita sinulle sopivan maksutavan.

Maksutavaksi on valittu lasku, mutta voit tietenkin valita vapaasti jonkun muun käytettävissä olevan vaihtoehdon. Antamalla tai kysymällä tietoja kassalla hyväksyt käyttäjäehtomme ja henkilötietojesi käsittelyn.
Lasku
Lasku tulee maksaa 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Lasku lähetetään sähköpostitse oston yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 Euro myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut.
Jos ostat laskulla, varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi 14 päivän luoton.

Katso lisätietoja Qliron ehdoista napsauttamalla tästä.
Osta nyt, maksa myöhemmin
Korko 0 %
Järjestelypalkkio 3,95 EUR.
Ei muita kuluja.
Lasku lähetetään sähköpostilla kampanjakuukauden puolivälissä.

Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 Euro myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut.
Oston yhteydessä varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi luoton.

Qliron täydelliset kampanjaehdot löydät täältä. Katso myös Vakiomuotoiset eurooppalaiset kulutusluottotiedot.
Tili ja osamaksu
Kun valitset osamaksun, saat heti tiedon, onko hakemuksesi hyväksytty ja voit tehdä ostoksesi. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit palata takaisin ja valita toisen maksutavan.
Sinulla voi olla yksi tai useampia samanaikaisia osamaksuostoja. Qliro yhdistää ne yhteen kuukausilaskuun, joka lähetetään sähköpostitse jokaisen kuukauden puolivälissä. Voit milloin tahansa osamaksuajan aikana maksaa koko jäljellä olevan velkasi. Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 euro myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut.
Oston yhteydessä varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi luoton.

Qliron täydelliset kampanjaehdot löydät täältä. Katso myös Vakiomuotoiset eurooppalaiset kulutusluottotiedot.
Maksu kortilla
Kortilla maksaminen tapahtuu järjestelmässä, joka täyttää PCI-DSS-turvallisuusstandardin vaatimukset. Kun haluat tietoa maksuistasi, ota yhteyttä Qliroon. Löydät yhteystiedot osoitteesta https://www.qliro.com.

Voit valita, haluatko maksaa koko tilauksen heti maksu- tai luottokortilla. Hyväksymme tällä hetkellä VISA- ja Mastercard-kortit. Emme veloita korttimaksua. Maksukumppanimme Qliro käsittelee luottokorttimaksut ja takaa nopean ja luotettavan maksamisen. Lisäturvallisuutta varten käytämme 3D-Securea, joka on globaali VISAn ja Mastercardin käyttämä turvallisuusstandardi internet-maksamista varten.

Toimi näin:
1. Valitse luottokortti maksutavaksi kassalla. Sinut yhdistetään nyt Qliron turvalliselle maksupalvelimelle.
2. Valitse luottokortin tyyppi, anna kortin numero, voimassaoloaika, kortin turvakoodi (CVV) sekä kortinhaltijan nimi. Huomaa, että käyttäessäsi e-korttia voimassaoloajan tulee olla vähintään kaksi kuukautta.
3. Suoritamme tarkastuksen varmistaaksemme, että kortin tiedot täsmäävät ja että kate riittää ostoa varten.
4. Ostosumma varataan ensin tililtäsi.
5. Varattu summa siirretään ”liikkeelle”, kun tuotteet lähetetään varastosta. Jos tilaus jaetaan useaan toimitukseen, summa siirretään, kun viimeinen toimitus lähetetään.
Suora pankkimaksu Trustly-palvelulla
Tee ostoksia ja maksa suoraan pankkitililtäsi.

Toimi näin:
1. Valitse Trustly maksutavaksi kassalla.
2. Valitse käyttämäsi pankki ja tunnistaudu sitten pankkitunnuksilla tai turvakoodilla turvallisen ja salatun yhteyden kautta.
3. Valitse sitten, miltä tililtä haluat maksaa ja vahvista maksu.
4. Ostosumma veloitetaan suoraan annetulta tililtä ja tilausvahvistus lähetetään.

Peruminen

Voit perua tilauksen niin kauan kun kampanja, josta tilasit tuotteet, on vielä avoinna. Ota yhteyttä asiakaspalveluun peruaksesi tilauksesi.

Palautukset

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa yksittäisen tuotteen tai tilauksen kokonaisuudessaan. Muista, että sekä tuotteen että tuotteen alkuperäispakkauksen on oltava uudenveroiset palauttaessasi tuotteen.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 25 € toimitus- ja käsittelymaksun.

Näin palautat tuotteen:
  1. Kirjoita palautuksen syy paketin mukana tulleeseen palautuslipukkeeseen. Leikkaa viivaa pitkin ja pakkaa tieto yhdessä tuotteen (alkuperäispakkauksessa) kanssa kestävään pakkaukseen. HUOM! Viivakoodin on oltava kiinni tuotteessa jotta palautus voidaan käsitellä oikein.
  2. Teippaa palautuslipuke pakkaukseen.
  3. Jätä paketti postiin. Käsittelemme palautuksesi heti sen saavuttua meille.

  4. HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, sinun täytyy itse vähentää laskun loppusumma palauttamasi tuotteen hinnalla ja maksaa alkuperäinen lasku uudella loppusummalla. Jos olet jo maksanut laskun kokonaisuudessaan, ota yhteyttä Qliroan.
Jos käytät paketin mukana tullutta palautuslipuketta, sinun ei postissa tarvitse maksaa toimitusmaksua palautuksestasi.

Reklamaatiot

Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 kuukautta tilauksen vastaanottamisesta osoitteessa asiakaspalvelu@campadre.fi. Jos reklamaatio tehdään myöhemmin kuin 2 kuukautta tuotteen vastaanottamisesta, Campadre ei vastaa viasta.

Jotta asiakaspalvelu nopeasti voisi käsitellä reklamaatiosi, liitä sähköpostiviestiisi seuraavat tiedot:
Huomioithan, että sinä vastaat palautuksen postimaksusta 7,95 eur. Tämän summan Campadre veloittaa jälkeenpäin. Huomioi myös, että sinulla asiakkaanamme on taloudellinen vastuu siitä, että palautus saapuu meille.

Jos saat väärän tai virheellisen tuotteen voit lähettää tuotteen meille takaisin ilman toimituskuluja, jos käytät paketin mukana tullutta palautuslomaketta. Jos lomake on hävinnyt ota ystävällisesti yhteyttä Campadren Asiakaspalveluun saadaksesi uuden.

Maksamme tietenkin virhetoimituksesta sekä viallisten tuotteiden palauttamisesta aiheutuneista toimituskuluista.

Puutteelliset tai toimituksessa vahingoittuneet tuotteet korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella. Ellemme pysty tarjoamaan vastaavaa tuotetta, palautamme rahasi kokonaisuudessaan, toimitusmaksut mukaan lukien.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, suosittelemme laskun maksamista koska reklamaatioprosessi saattaa kestää kauemmin kuin mitä laskussa on maksuaikaa. Kun olemme hyväksyneet reklamaation, maksamme rahat takaisin kokonaisuudessaan.

Kiistatapauksissa noudatamme Kuluttajaviraston suosituksia.

Takaisinmaksu

Maksaessamme rahasi takaisin, käytämme ensisijaisesti samaa maksutapaa kun millä maksoit tilauksesi.

Korttimaksuissa varat palautetaan samalle kortille, millä maksoit tilauksesi. Takaisinmaksu tapahtuu yleensä kahden arkipäivän kuluessa siitä, että palautuksesi on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Sen jälkeen kestää vielä muutama pankkipäivä ennen kuin varat näkyvät tililläsi.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusummastasi vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä kun se on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Olet vastuussa maksusta kunnes Campadre on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi. HUOM! Suosittelemme siksi, että pidennät maksuaikaasi, ettei sinulle kerry myöhästymismaksuja.

Jos olet maksanut suoraveloituksella, maksamme varat takaisin samalle tilille. Takaisinmaksu suoritetaan yleensä kahden työpäivän sisällä siitä, että palautuksesi on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Sen jälkeen kestää vielä muutama pankkipäivä ennen kuin varat näkyvät tililläsi.

Poikkeustapauksissa takaisinmaksu saattaa kestää pitempään, kuitenkin korkeintaan 30 päivää.